SKIERS Tryghedsgaranti 

Vi vægter din tryghed meget højt, og derfor tilbyder vi dig vores tryghedsgaranti, der gør, at du kan booke din næste rejse helt uden bekymringer. Hvis din pakkerejse ikke kan gennemføres som følge af Corona restriktioner, er du dækket af Pakkerejseloven og vores medlemskab af Rejsegarantifonden, der sikrer, at du får pakkerejsens pris retur.

 

Hvis din rejse ikke kan gennemføres pga. lokale restriktioner på destinationen og din rejse bliver aflyst, og du vil få fuld refusion af pakkerejsens pris.

 

Hvis du køber en rejse hos os, er du altså altid i sikre hænder. Vi er medlem af Rejsegarantifonden, der er sat i verden for at sikre kunderne og deres penge, hvis et rejsebureau går konkurs. Læs nærmere om hvordan du er dækket af rejsegarantifonden her. Derudover følger vi altid vejledningerne fra Danmarks Rejsebureau Forening og Pakkerejseloven, hvilket gør, at du er sikret på absolut bedste vis.

 

SKIERS Tryghedsgaranti gælder for alle rejsende uanset om du allerede har bestilt din rejse eller instruktørkursus. Du kan altså trygt bestille din oplevelse med SKIERS og se frem til en fantastisk tid i sneen.

Særligt ved ophold som skiinstruktør

SKIERS ophold som skiinstruktør er en erhvervsrelateret rejse, da I deltager i en kompetencegivende statslig uddannelse, der giver adgang til at undervise og arbejde som skiinstruktør i Østrig, Japan og Canada. Dvs. du ikke er turister, da du ikke rejser retur til Danmark før til marts/april, men bosætter jer og arbejder i landet på lige vilkår med lokalbefolkningen.

SKIERS aflyser IKKE turen selv om enkelte lande bliver orange, rød eller lukker ned, hvis det stadig er muligt at afvikle kurset og det praktisk er muligt at rejse til landet.

Er der noget der ikke er omfattet af Tryghedsgarantien? 

SKIERS Tryghedsgaranti får du fuld refundering inkl. depositum for ikke påbegyndte rejser. Har du bestilt produkter som fx afbestillingsforsikring, købt skiudstyr, sprogkursus eller andet, der er modtaget og/eller påbegyndt, så omfattes disse ikke af refunderingen.

For yderligere information om rejsebetingelser henviser vi til vores vilkår og betingelser.

 

Kan jeg afbestille min rejse, hvis jeg ikke ønsker at rejse alligevel?

Hvis du ønsker at afbestille en rejse til et land, som Udenrigsministeriet ikke fraråder at rejse til, eller hvor der ikke er lokale restriktioner eller karantænekrav, som gør atrejsen ikke kan gennemføres, gælder vores almindelige rejsebetingelser.


Hvad skal jeg have af forsikringer?

Hvis du køber en rejse hos os, er du altid i sikre hænder. Det er dog stadig vigtigt, at du tilkøber gode forsikringer. Vi anbefaler, at du køber din rejseforsikring og afbestillingsforsikring hos Gouda, som giver en sikker dækning – også i forbindelse med Corona. De dækker generelt bedre end almindelige indboforsikringer og forsikringer gennem kreditkortselskaber. Gouda dækker blandt andet, hvis du testes positiv for Coronavirus før din afrejse og dermed bliver sat i karantæne, eller hvis du bliver sat i karantæne under selve rejsen og ikke kan rejse hjem på den planlagte dato. Derudover dækker Gouda feriekompensation, hvis du har været syg på din rejse. Læs om Goudas forsikringer og hvordan de dækker i forbindelse med Corona her

Såfremt du har spørgsmål til vores Tryghedsgaranti så er du altid velkommen til at kontakte os.

Rejsegarantifonden

Du vil som rejsende også automatisk være dækket af vores medlemskab af Rejsegarantifonden (vores medlemsnummer er: 3338).